Son Sözler

0
181

• Bu nasıl patlıyor abi?

• Neydi o içtiğim?

• Yapma be abicim, daha fazla yaklaşmayalım…

• Bu arbanın frenlerinde bi şey var galiba!!!

• Oynama be kardeşim şetan doldurur…

• Aşağısı ne güzel görünüyor…

• Kontrol kalemi bozuk galiba…

• Elektrikçiye gerek yok, ben yaprım abi…

• Sen de her paketi bomba zanediyorsun…

• İnşaallah sağlamdır…

• Motosiklet ile sürat yapmaya bayılıyorum …

• Bozuk bu paraşüt galiba…

• Hadi vur da görelim…

• Uçak gibisi yok…

• Sese bakılırsa bence saat var paketin içinde…

• Yayalara yeşil yandı, hadi geçelim …

• Sıcaktada kask hiç çekilmiyor birader…

• Bu kıyılarda köpek balığı olmazmış…

• Düşük voltaş bir şey yapmaz…

• Neden bu adam deli gibi korna çalarak üstümüze geliyor?

• Yavaş yavaş bırak sen ipi…

• Doğalgazın ülkemize hayırlı olmasını diliyor ve doğalgaz ile çalışan ilk oçağı huzurlarınızda yakıyorum.

• Sirk denilen şeyi hiç aklım almıyor Kamuran… Şu koca aslanı nasıl da eğitmişler.

• Korkma hanım bu saatte kapımızı kim çalacak. Tanıdık biridir…

• Ben sarı ışıkta geçerim.

• Gel abi burası boyo geçmiyo…

• Gelen şu köpek balığına ne kadar beziyo…

• Heelp help, borgkkggz help! ( hehe turiz karı bize el salliyo )

• Hanıım, bi kibrit yak da bakalım bu ne kokusuymuş…

• Aya bak aya!! Kamyon farı gibi…

• Bu araba kaç basıyo?

• Korkma ben attığımı vururum.

• Suyun derinliği önemli değil, asıl iş atlamasını bilmek.

• Bakın çocuklar, bu deney seti, kapağı açılınca güvenlik önlemi olaraktan elektriği keser.

• Hoha agam sonında devlet babo koyumuza el atı… Bah uçahlara hediye atiyolla…